Bu tarifsiz şey bir yığın his dağı,
Gönlümdeki kilitlerin buhar olduğu,
Ruhumdaki karanlıkların alev aldığı,
Öyle bir şeydir işte.
Biraz aciz biraz mağrur şu kent,
Yıkılmazdı elbet sen gelene dek,
Meğer ne güzelmiş şu kentin sokaklarında seni görmek,
Öyle bir şeydir işte.
Bir bahçede yaban ot gibiydim,
Işığın geldi çiçeklendim,
Bir harabeydim elin değdi şekillendim,
Öyle bir şeydir işte.
Bu kıtanın manzaraları hep böyle manasız değilmiş meğer,
Gözlerinle karşılaşmamış gökler,
Bundan sebepmiş keder,
Öyle bir şeydir işte.
Ölüymüşüm meğer bilmezken seni,
Hayat varmış meğer,
Doğardım yeniden sen bilseydim eğer,
Öyle bir şeydir işte...
BÜKREK/Yusuf Can Topçu/Kayseri.

Merhaba Dost. İçinden gelen hisseleri dilediğin gibi paylaştığın bu blog sayfasını kapatma gibi vir düşüncen yoktur umarım. Hayat bizi bu günlerde fazlasıyla sarstı, ailelerimizi evlerimizi kaybetmemizin yanı sıra hayallerimiz umutlarımız da enkaz altında kaldı. Ancak 11.günde bile canlı çıkan kardeşimiz varsa. Enkaz altından çıkaracağımız çok hayallerimiz olmalı. İçinden geleni dileğin gibi paylaştığın bu sayfadan vazgeçme. Belki hiç bir zaman keşfedilmeyecek fakat daima var olacak...
YanıtlaSil