Bunun bir adı olmalı,
Bu girdabın,
Çehreden gelen o yakan alevin,
Bir adı olmalı savaşamamanın.
Keşkehan kadar yalnızım,
Ya kurak bir çöl,
Yahut ıslak ama yalnız titan,
Nedir bu buhran?
Binlerce alem varken ben de bir dünya taşır idim,
Ve bir kıyamet koptu,
Şimdi yıldızlar arasında ışıksızım,
Sahi ya keşkehan nedir bunun adı?
Sen mi yoksa sendekiler mi,
Çehreni sarıp ruhunu emen o delikler mi,
Seni ne yakıyor?
Mavi bir zulüm mü benim gibi
Bunun bir adı olmalı keşkehan,
Sen samanyolusun direnmelisin,
Körlük saçan o ışıklara,
Yalnız bırakan titanlara.
Nedir bu buhran keşkehan,
İçin alev alev bilirim,
Etrafında dönerken fikirler,
Kafan ve ruhun bir yerdedir
bilirim...
Bu girdabın bir adı olmalı,
“Büyük kırmızı fırtına” başladı ve bitmeyecek,
Evet bu olmalı adı, keşkehan.
Ama bir son bulmalı.
Bir ateş yakmalı milyarlarcasına inat,
Sade seni kavurmalı keşkehan,
Tüm yollar yanmalı girdaba dair,
Son bulmalı buhran.
Küçük bir pencereden yalın ayak izliyorum seni keşkehan
Yanarken sen yüreğimi izliyorum,
Tüm o küçük evrende kıyamet koparken,
Yanışımız aydınlatıyor ve son buluyor buhran, keşkehan.
AKBERGÜ(BÜKREK)
Yorumlar
Yorum Gönder